BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 21, 2010

The TOYOL :)

Pehhhh :)
Moto wanted sehh , hahahaha , adakah moto ini moto anda ? heee ~ senget sehhh , nih moto zaidil ( A,k,A : Toyol ) . PEhhh , nk kate gempak tu tak lah gempak sangat , setakat meter naik 120km/j je apa ada hal an an , Huuuuuuu , kalau la budak nih tau yang aku kutek die mesti berapi je budak nih , tapi aku tau yang die tu tak la berapi mane pon , setakat main cuit-cuit je ada lah . HEeeee , apa-apa pon you are the best friend sehhh . 
       Thanx Friend :)


NIh zaidil a,k,a Toyol , hahahahah ~ nih la yang aku maksudkan . Die nih memang kuat tido , aku malas nak cite pasal aku , heeee . Aku cite pasal member-member aku lagi best , hahahaha , die nih memang baik sangat-sangat , baik die pon ade jahatnye , die nih suke " pau rokok orang ' , heeee . aku ngn die nih da lame berkawan , kiteorang nih dah macam adik-beradik dah , pegi sekolah same-same , balik same-same , ponteng same-same , buat jahat same-same . hehehehe ~ memang best lah , kiteorang FRIEND FOREVER sehhhh , aku da anggap kau macam adik aku sendiri dah weh , TOYOL TOYOL , Maaf la kalau aku selalu kutuk kau au , aku sayang kau macam aku sayang kucing aku . Hahahaha . This is all about you zaidil a,k,a Toyol . jangan marah-marah , kite member an ~ CHOW

0 comments: