BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 21, 2010

That me :)

That me :) 
all my friend konw me , i don't know arr nak tulis ape kat sini , busan tau tak . HUmmmp , senget ar time-time busan nih . Ok lah an aku cerita serba sedikit pasal aku ek ? huhuhuh , name aku Nik Muhammad Aizat a,k,a ezad stay kat kajang perdana 2 43000 kajang selangor , hobi aku memancing kat darat , hahaha , hentam saja lah , aku pon tak tau nak tulis apa lagi kat blog nih , aku suke makan ice-cream andand cokelat , pehhhh , felll sehh kalau makan coklat time-time malam-malam bute . hahaha . apa-apa hal aku suke sangat-sangat cokelat , aku anak yang ke 3 , aku sorang je lelaki lain-lain adik beradik aku sumenye pompan , aku nih menja la sikit ngn mama andand abah and akak-akak aku , maklumlah aku sorang je lelaki an , heee ~ sengal arr aku nih , chow

0 comments: